poniedziałek, 22 listopada 2010

"Balzak" reż. Agata Byrska, 30'


24.11
"Balzak" reż. Agata Byrska, 30'
PLAN B
g 19.30
wstęp wolny


Spotkałam go pod jednym ze snobistycznych warszawskich lokali. Sprzedał mi książkę, wymieniliśmy parę zdań i...numery telefonów. Zamiast płomiennego romansu (od początku się nie zapowiadało) powstał film. Z Henrykiem (i z Magdą Szydłowską, operatorką) spędziłam kilka następnych miesięcy swojego życia. Towarzyszyłyśmy mu w codzienności, która dla mnie osobiście okazała się być niecodzienną. I to starałam się oddać w materiale. Czy się udało? Sprawdźcie sami..

Serdecznie zapraszam na prapraprapremierę okraszoną szczyptą alkoholu do Planu B, 24 listopada, na g. 19:30.

Agata Byrska

1 komentarz:

  1. Dlaczego tylko 18 sek trailer, a nie sam film jest? Czy jak kot odchody - dystrybutorzy i autorzy tego drobnego dzielka chronią go jak katolicy okopów Świętej Trójcy / klasztoru w Częstoch. na J. Górze. Kilka lat temu był jeszcze dostępny - wstyd z powodu tego rodzaju wsobności 'tfurcuf' filmowych ....

    OdpowiedzUsuń