wtorek, 22 lutego 2011

Aucan / 24.02

Aucan
g 20
wstep 20 / 30


Bilety do nabycia w punkcie Shortcut w Powiększeniu albo na stronie
http://www.shortcut.pl/bilety.php#AUCAN


Od 2009 roku AUCAN zagrał ponad 150 koncertów w całej Europie, dzieląc scenę z niektórymi z najbardziej inspirujących artystów współczesnego grania alternatywnego: m.in . Placebo, Antipop Consortium, Steve Aoki, Crookers, Sole, Ramadanman, Black Heart Procession, Lars Hornveth, Zu, DJ Rupture.

Zdecydowanie dla fanów dobrego dubstepu, grupy Pivot, Battles czy ZU.

Niedawno otrzymali zaproszenie by zagrać na 25., jubileuszowej odsłonie legendarnego festiwalu EUROSONIC w Holandii i jako jeden z nielicznych zespołów zostali wybrani na oficjalną składankę festiwalu.

"Black Rainbow" to ich trzeci krążek. Zmasterowany przez Matta Coltona z AIR Studios w Londynie, jest innowacyjny zarówno w podejściu dźwiękowym i muzycznym. AUCAN scala klasyczne podejście zespołu rockowego z najbardziej inspirującymi technikami produkcji dźwięku, dzięki czemu zarówno sama płyta, jak i sety na żywo są czymś wyjątkowym.

Swą rozpiętością pokrywająca wszystko od nowoczesnego dubstepu i zgrzytliwych, połamanych riffów, do odludnych krajobrazów ambientowych. ta płyta prowadzi słuchacza w wielowymiarowe doświadczanie dźwięku, Przetworzony cyfrowo wokal uwydatnia intensywne melodie za pomocą mrocznych, psychodelicznych harmonii i stylu zaczerpniętego z rapu.

relacja z ubiegłorocznego koncertu w Gdańsku za www.popupmusic.pl :

Koncert Aucan to doskonały przykład na to, jak mało znany zespół, co do którego nie ma się wielkich oczekiwań, może zaskoczyć fascynującą i pomysłowo stworzoną muzyką. Niepozorne trio z Włoch można sklasyfikować lokalizując ich na muzycznej mapie gdzieś pomiędzy dokonaniami Battles, Pivot i pochodzącego z ich rodzimego kraju Zu. Charakterystyczna dla tych pierwszych jest wręcz mechaniczna rytmika i fenomenalne zgranie muzyków, które imponowało swoim tempem i zespołową precyzją. W te math-rockowe kompozycje, zespół umiejętnie wplata ciężkie rockowe riffy i gęstą elektronikę, pełną groove'ów i brzmień klawiszy. Często trio koncentrowało się wyłącznie na stylistyce elektronicznej, czerpiąc nawet z elementów dubstepu, gdzie na pierwszy plan wysuwały się taneczne bity i frapujące podkłady elektroniczne(...)
Jakub Knera

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz