piątek, 16 lipca 2010

Grupa Artystyczna TERAZ POLIŻ: "LIMINALNA. Jestem snem, którego nie wolno mi śnić"


22.07.2010
Grupa Artystyczna TERAZ POLIŻ: "LIMINALNA. Jestem snem, którego nie wolno mi śnić"
G 20.00
wstęp 10 pln


Grupa Artystyczna TERAZ POLIŻ zaprasza na spektakl,

który WYGRYWA WSZYSTKIE FESTIWALE, na które został zaproszony!!!

Znowu wygrałyśmy!!!

23 maja 2010 Grupa Artystyczna TERAZ POLIŻ spektaklem "LIMINALNA. Jestem snem, którego nie wolno mi śnić" zdobyła Grand Prix IX Ogólnopolskiego Festiwalu Teatrów Niezależnych w Ostrowie Wielkopolskim.
Jury pod przewodnictwem Aleksandry Koniecznej swój werdykt uzasadniło słowami: "za odarcie księżniczek z masek poprzez formalne poszukiwania w ciele i języku"


* * * NOWY TRAILER - ZACHĘCAMY DO OBEJRZENIA * * *
http://www.youtube.com/watch?v=6YG37cKn10o

a także: * * * LIMINALNA. Jestem snem, którego nie wolno mi śnić - REPORTAŻ* * *

http://www.youtube.com/watch?v=Pcs8pcjJqGI

"LIMINALNA. Jestem snem, którego nie wolno mi śnić"

Patronat honorowy - Amnesty International
(i akcja: "STOP przemocy wobec kobiet")

http://amnesty.org.pl/badz-aktywny/kampanie/stop-przemocy-wobec-kobiet.html

tekst: Grupa Artystyczna TERAZ POLIŻ, inspirowany tekstami Elfride Jelinek, Frederica Beigbedera, Jarosława Iwaszkiewicza, Ivo Andrić, Harukiego Murakamiego, Wisławy Szymborskiej, Marty Dzido, Katarzyny Bratkowskiej, Anais Nin, Rebecki Lenkiewicz, Doroty Terakowskiej, Aglai Veteranyi, Williama Szekspira, fragmentami baśni Hansa Christiana Andersena oraz materiałami prasowymi i wywiadami

reżyseria: Marta Ogrodzińska,
konsultacja scenograficzna i kostiumowa: Julia Skrzynecka

występują: Dorota Glac, Marta Jalowska, Adrianna Kornecka,
Dominika Strojek, Kamila Worobiej

PATORONAT HONOROWY

Burmistrz Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy
AMNESTY INTERNATIONAL

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz